Česko-polský destinační management I.etapa

Registrační číslo projektu
CZ.11.2.45/0.0/0.0/16_009/0000557
Vedoucí partner projektu
Euroregion Praděd
Partner projektu
Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Pradziad
Harmonogram
1. 1. 2018 – 31. 12. 2018


Cíl projektu
Hlavním cílem projektu je vytvořit funkční a udržitelný česko-polský destinační management cestovního ruchu schopný vytvářet konkurenceschopnou nabídku produktů cestovního ruchu a
schopný tuto nabídku uplatnit na cílových trzích.
Specifické cíle projektu (měřitelné cíle pro monitoring a evaluaci)
– vytvořit institucionální zázemí pro fungování česko-polského destinačního managementu
– vytvořit partnerskou síť spolupracujících správců atraktivit, poskytovatelů ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb a výrobců místních potravinářských i nepotravinářských výrobků s regionální značkou
– vytvořit pravidla marketingové podpory pro partnery ze soukromého sektoru (podnikatelé, NNO) s využitím know how vedoucího partnera projektu
– vytvořit základní konkurenceschopnou nabídku cestovního ruchu vycházející z kulturního a přírodního dědictví vymezeného území, zvlášť pro české území v polském jazyce, zvlášť pro polské území v českém jazyce
– vytvořit mechanismus tvorby a prodeje pobytů včetně měření konverzí, prodejů a návštěvnosti vymezeného území s využitím know how vedoucího partnera projektu
– vytvořit mechanismus pro získání zpětné vazby turistů a jednodenních návštěvníků za účelem zvýšení efektivity marketingu
– připravit a realizovat vybrané marketingové aktivity zvlášť pro obě části Euroregionu Praděd