Destinační management II.
Registrační číslo projektu
CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_009/0001953
Vedoucí partner projektu
Euroregion Praděd
Partner projektu
Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Pradziad
Harmonogram
1. 3. 2019 – 30. 4. 2020
Cíl projektu
Cílem projektu je rozšířit česko-polskou partnerskou síť zainteresovaných subjektů včetně institucionálního zajištěníí, která bude schopna efektivně využívat kulturní a přírodní dědictví obou území, tradici rukodělné výroby a realizovat činnosti v oblasti propagace.
Aktivita 1 – Spolupráce českých a polských partnerů na přípravě společné nabídky
Příprava společné nabídky obsahujících klíčové atraktivity přírodního a kulturního dědictví území dopadu a tradiční rukodělnou výrobu: Slevový voucher Euroregionu Praděd zahrnující přírodní a kulturní atraktivity aj., společná česko-polská hra pro návštěvníky zahrnující přírodní a kulturní
atraktivity na české a polské straně, zážitkový žeton Praděd zaměřený na exkluzivní návštěvy atraktivit/manufaktur (prohlídka manufaktur, vyzkoušení ruční výroby aj.), certifikované česko-polské trasy pro elektrokola (název např. Cyklotrasy e-bike friendly) zahrnující přírodní a kulturní atraktivity česko-polského území (podmínky certifikace a značka cyklotras budou řešeny v rámci projektu). Aktivita bude realizována formou 2 workshopů s využitím know how české části euroregionu včetně
vytvoření 4 pasportů dílčích nabídek.
Aktivita 2 – Propagace nabídky území Euroregionu Praděd
Společná propagace nabídky formou moderních nástrojů e-marketingu, příprava a realizace 800 ks tiskovin k dílčím nabídkám včetně distribuce.
Aktivita 3 – Příprava, realizace a distribuce souhrnných tiskovin
Příprava, realizace a distribuce 8000 ks souhrnných tiskovin společného území (vícejazyčné mapy, průvodci v mutacích CZ, PL, ENG). Distribuce proběhne prostřednictvím zainteresovaných partnerů Euroregionu Praděd, např. informačních center česko-polského území, popřípadě dalších partnerů.